התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

איך לנהל עסק מרחוק

איך לנהל עסק מרחוק

By |2019-10-27T14:30:13+02:0026/10/2019|

העסק שלכם, הוא בדרך כלל גם ה"בייבי" שלכם: אתם משקיעים בו ימים כלילות, שוכרים עובדים המתמחים בתחומם ומחפשים דרכים חדשות להתקדם – בכדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם.

 

ועם זאת, גם לכם מותר לצאת לחופשה ולהתרחק מהפגישות, מהרעש ומהעובדים. לעיתים, אתם אף נאלצים לטוס לחו"ל או להיעדר כתוצאה מקושי מסוים או צרכים של העבודה עצמה. באותו האופן, ככל שמערך העסקים שלכם מתפתח – כך גדלות ומתרבות המשימות שלכם וכתוצאה מכך, יהיה עליכם להאציל סמכויות לעובדים ולוותר על חלק מהשליטה שלכם.

 

במצבים מעין אלו, אתם יודעים כי מהותי ש"תשמרו את היד על הדופק" ותמשיכו להתעדכן בכל המתרחש בעסק שלכם, כאשר בראש סדר העדיפויות, תמיד עומדים הלקוחות – הפוטנציאליים והקיימים ומימוש הצרכים שלהם, בהתאם לשירות או למוצר שאתם מציעים.

 

מערכת CRM או Customer Relationship Management, היא מערכת המסייעת לתווך בין הלקוחות הקיימים שלכם, בין העובדים שלכם ובין העסק שלכם. בזכותה, תוכלו לשמור על מעקב תמידי אחר הלקוחות שלכם ואחר הצרכים שלהם, לזכור פריטים חשובים אודותיהם ולוודא כי אתם שומרים על מלוא שביעות הרצון של כל אחד ואחד מהם. 

 

הגדרת מערכת ה- CRM

 

מערכת ה- CRM מהווה דרך נוחה לשמר את כל הנתונים אודות הלקוחות שלכם: הלקוחות שרוכשים מכם פריטים, הלקוחות שאתם נפגשים עמם לשיח עסקי, הלקוחות שהעובדים שלכם מנהלים והלקוחות שמנהלי השיווק והמכר שלכם פונים אליהם מידי יום. 

 

מערכת ה- CRM מאפשרת לכם ולכל העובדים שלכם, לצפות במידע השלם אודות כל הנתונים שברשותכם, אודות הלקוחות שרכשו מכם או נהנו מהשירותים שלכם בעבר. 

 

הנתונים הללו כוללים, בין היתר, את המייל של הלקוחות שלכם, מספר הטלפון שלהם, כתובת המגורים שלהם, תעודת הזהות שלהם ובמקרים אופטימליים: גם את העדפות הגלישה שלהם, את ההיסטוריה של המוצרים שרכשו מכם בעבר (כך שתכירו את תחומי העניין שלהם), את המצב הסוציואקונומי שלהם ואת האירועים שהתרחשו בחייהם לאחרונה כגון חתונה, הולדת ילדים, בר מצווה לילדים או סיום תיכון וגיוס. 

 

בזכות המידע הזה, מערכת ה- CRM לומדת כיצד כדאי לכם לתקשר עם הלקוחות שלכם ואף מתאימה הודעות, מיילים והצעות מחיר בניסוחים ספציפיים ואיכותיים, שמכוונים להצלחה. על ידי כך, הפניות שלכם אל הלקוחות שלכם הופכות לחמות יותר, אישיות יותר וממוקדות יותר. 

 

המידע נגיש לכל האושיות הפועלים בחברה שלכם

 

כל המידע הזה מוזן ומתעדכן על ידיכם ועל ידי העובדים שלכם 24/7 ומגובה על ידי ענן מסוים כמו גוגל דרייב או דרופבוקס. בזכות זאת, כל מי שמתקשר לעסק שלכם בצורה כזו או אחרת, יכול ליהנות מהנגישות של המידע בכל עת: 

 

  • המשווקים – יוכלו לאפיין את קהל היעד שלכם בקלות באמצעות המידע המצוי במערכת, ללמוד אודות הרגלי הגלישה שלהם, ההעדפות שלהם ועל ידי כך – לייצר קמפיינים אופטימליים שייפנו אליהם באופן מדויק

 

  • חטיבת שימור הלקוחות – תפנה אל הלקוחות הקיימים שלכם במבצעים חמים שרלוונטיים עבורם, תאחל להם מזל טוב ביום ההולדת וביום הנישואין שלהם ואף תקפיד לעדכן אותם אודות שירותים ומוצרים חדשים שיתכן ויאהבו

 

  • אנשי המכירות שלכם – יכירו באופן עמוק יותר את הלקוחות שלכם, כך שיוכלו להתאים להם תסריטי שיחה איכותיים יותר. בנוסף, יתכן ובמערכת יוזן מידע נוסף כגון דף הפייסבוק של הלקוחות שלכם, כך שיוכלו "לרגל" אחריהם ולגלות אם הם בחו"ל כעת או שהם חווים אירוע חיובי או אישי בחייהם. על ידי כך, הם ידעו כיצד לפנות אליהם בשיחה ולכוון אותם אל עבר מכירה בטוחה

 

החשוב ביותר, הוא שאתם תוכלו להתחבר למערכת ה- CRM שלכם בבטחה מכל מקום בעולם, בכדי לפקח אודות התפוקה של העובדים ואיכות המכירות שלהם, לשמור על תקשורת עם הלקוחות שלכם, לבחון את המתרחש באספקט בשיווק והמכירות שלכם בזמן אמת ולקבל החלטות מבוססות ומחושבות בנושא.

 

בזכות זאת, תוכלו לשמר את הלקוחות שלכם, ללמוד מהלקוחות שמתלוננים ולשפר את החוויה שלהם ולוודא, כי אין שום לקוח שנופל בין הכיסאות.

 

מערכת ה- CRM תורמת לאופטימיזציה של עסק מכל מקום

 

מערכת ה- CRM מאפשרת לכם לשלוט בפן השיווקי והמכרתי של העסק שלכם, בקצות האצבעות שלכם: אתם יכולים לסייע ולתת עדיפות למשימות עבור העובדים שלכם, בהתאם לצרכים שנדמים לכם קריטיים יותר. 

 

יש לציין כי באותו האופן, אתם יכולים לפנות בשאלות ולהתייעץ עם מערכת ה- CRM, באשר לאינספור נושאים באספקט שימור הלקוחות. זכרו, הראייה האנליטית שלה מסייעת לה להסיק מסקנות וללמוד אודות הלקוחות שלכם, בצורה שאנחנו כבני אדם רק יכולים לחלום עליה. כתוצאה מכך, תמיד מומלץ שתבחנו כיצד מערכת ה- CRM הייתה מתכננת את היום שלכם, האם היא ממליצה להשקיע יותר או פחות מזמנכם בנושא מסוים או אם כדאי להמשיך וללכת בכיוון שאינכם בטוחים לגביו. הזמן שלכם, הוא החשוב ביותר בכל העסק שלכם – לכן מהותי שתתייחסו אליו בהתאם.

 

בנוסף, מערכת ה- CRM מסייעת לרכז מידע רב, שלאנשים יידרש זמן רב להזין. המסקנות שהיא מסיקה ומלמדת, מביאים לייעול אופן הפעילות שלנו ושל העובדים שלנו כאחד. גם למתמחים בתחומם, יתכן וישנו עקב אכילס מסוים, שמערכת ה- CRM תסייע לפתור במהירות. 

לדוגמא, במידה והעובדים אינם יודעים כיצד לתכנן את לוח-הזמנים שלהם באופטימליות, מערכת ה- CRM תסייע להם לקבל מספר סביר של משימות, שעליהם לבצע בזמן מוקצב. המערכת תגדיר כמות מסוימת של זמן, שבמהלכה יהיה עליהם לסיים את המטלה. 

 

גם אתם כבעלי עסק, יכולים להתנהל באמצעות מערכת ה- CRM ולתזמן פגישות, לבקש ממנה לייעל את לוח הזמנים שלכם ואף לשלוח לכם תזכורות טרם פגישה או משימה באשר היא. על ידי כך, אתם מוודאים כי תמיד תהיו צעד אחד קדימה לוח הזמנים שלכם. 

 

התכנון החדשני הזה, מסייע למנוע דיונים מיותרים מצד העובדים אודות חלוקת משימות, השקעת הזמן או אופן הביצוע של המטלה.

המערכת אף יודעת כיצד להתחשב באופן התפוקה של כל עובד, בצרכים שלו ולהביא לתהליך שיתרום לניהול אופטימלי של הזמן שלו, גם כאשר מדובר בימים עמוסים ולחוצים במיוחד.  

 

כל הטוב הזה מסייע לעסק שלכם לחסוך הרבה מאוד זמן ובטווח הארוך – גם כסף, שכן אין צורך לשכור אינספור עובדים אדמיניסטרטיביים או צוות של מומחים, בכדי לבצע עבודה שמוכנה לביצוע ואינה זקוקה לתכנון מוקדם רב.

 

מערכת ה- CRM מסייעת לכם לשמר מידע לעד

 

אחד מהעובדים המומחים שלכם מתפטר או יוצא לפנסיה? יש לכם כל כך הרבה מידע בראש, שמהותי שתגבו אותו, כך שלא תשכחו אותו בעתיד? העובדים שלכם מתמחים בנושאים שאתם חפצים ללמוד אודותיהם, אך אין לכם את הזמן לפגוש אותם?

 

מערכת ה- CRM מסייעת לכם ללכד את כל המידע שלו אתם זקוקים ויותר מכך, על ידי גיבוי המידע בענן. על ידי כך, כל עובד שלכם, כל מידע שלמדתם בעולם השיווק והמכר וכל תוכן שהייתם רוצים לשמור בנושא שימור הלקוחות – יימצאו את מקומם בנוחות במערכת עצמה. בזכות זאת, אם עובד פוטר או עזב, יתר העובדים שלכם יוכלו להמשיך וללמוד ממידע זה, לשדרג אותו וליישם אותו עבור הלקוחות שלכם – כך שלא יחושו בהבדל. על ידי כך, תהיה לכם ולעובדים שלכם נגישות למידע זה גם בעוד 10 ובעוד 20 שנים.