התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

כיצד מערכת CRM משפרת תוצאות

כיצד מערכת CRM משפרת תוצאות

By |2019-12-08T20:45:59+02:0007/12/2019|

מערכת ה- CRM היא מערכת שימור וקשרי לקוחות, שמטרתה לסייע ולהנגיש את כל המידע שברשות החברה, אודות הלקוחות שלה. זוהי מערכת בינלאומית ובעלת אינספור אפשרויות, שמעניקה את היכולת לשמר את הכוח החזק ביותר שברשות העסק – הלקוחות הקיימים.

מערכת גיבוי

מידי יום, לקוחות נכנסים לחנות שלכם או מתקשרים לשאול בנוגע לשירות שלכם. הם עוברים תהליכי שכנוע וחוויית קנייה, שמטרתם להביא אותם לרכוש את המוצר. כאשר התהליך הזה עובד, הלקוח הפוטנציאלי מקבל סטטוס של לקוח קיים – לקוח שרכש מכם מוצרים בעבר ובזכות זאת, פיתח כלפיכם אמון, שביעות רצון ונכונות לשוב ולקנות עוד. בנוסף, הלקוח הקיים הוא לקוח שאתם יודעים כי אתם יכולים לרצות, משום שהוא כבר רכש מכם בעבר כלומר, הוא כן זקוק לשירותים שלכם או למוצרים שלכם בחייו.

 

ברגע שהלקוח רוכש את המוצר, ברשותכם מידע רב אודותיו: שמו המלא, מקום מגוריו, הפלאפון שלו, המייל שלו ולפעמים גם יום ההולדת ויום הנישואין שלו. מחקר שיווקי מעמיק, יסייע לכם לדלות מידע נוסף: העדפות גלישה ושפה, דפי פייסבוק ואינסטגרם ואפילו היסטוריית רכישה, כולם יכולים להימצא בכף ידכם.

 

המידע הרב הזה, הוא מידע חיוני שתשקיעו כסף ומאמץ רב בכדי להשיגו. כאשר המידע בידכם, מהותי שתשמרו עליו במקום בטוח, מקום שבו לא משנה מה, הוא לעולם לא ילך לאיבוד.

 

דוגמא מצוינת למקום כזה, היא מערכת ה- CRM: המערכת דואגת לשמור את כל המידע המוזן בה מגובה ברשת, על ידי ענן או באמצעות שרת פרטי. גם אם המחשבים שלכם יקרסו, גם אם יהיה עליכם לעבור למקום חדש או לשנות את מערך התפעול שלכם – המידע אודות הלקוחות יישמר באופן בטוח ברשת, בה המידע נשמר לנצח.

חיסכון משמעותי של זמן וכסף

בעבר, טרם הידע לייצר תוכנות פרודוקטיביות כמו מערכת ה- CRM, כאשר המידע אודות הלקוחות היה מגיע לשולחנם של עובדכם, על כל אחד מהם היה להזין את המידע בנפרד. המידע היה נשמר בקובץ אישי, שלא ניתן לחלוק עם יתר העובדים. כתוצאה מכך, פעמים רבות עובדים נאלצים לעשות עבודה כפולה ואף לחזור עליה שוב, כאשר הם רוצים לנסח מכתב חדש, להנפיק דו"חות וכדומה. 

 

מערכת ה- CRM מסייעת לעסק שלכם לחסוך את כל הזמן הזה, בזכות אפשרות הגיבוי: ברגע שבו התוכן מגובה ברשת, כל אדם בעל נתוני גישה יכול להגיע אליו. על ידי כך, העובדים שלכם חוסכים אינספור שעות עבודה, שמנוצלות היטב בפיתוח אסטרטגיות ודרכים איכותיות לחיזוק המערך הפרסומי והמכרתי שלכם.

 

בזמן שהעובדים שלכם עובדים באופן פרודוקטיבי יותר וחוסכים זמן, אתם חוסכים יותר כסף, על כל שעה שהיו משקיעים בהזנה של תוכן, שכיום מוזן פעם אחת ומתחלק בין כולם.

מערכת נגישה

מערכת ה- CRM דואגת לסדר את כל המידע אודות הלקוחות שלכם, בקבצים מסודרים ונקיים, שלכל אחד פשוט להבין. גישה לקבצים הללו, מותנית בנתוני גישה שמאפשרים לשמור על הפרטיות של החברה שלכם, ולהבטיח כי יתרון המידע נותר בידכם.

 

ברגע שמישהו מקבל את פרטי הגישה: סגל מנהלתי, סגל שיווקי, מכירתי או סגל ממוקד שמטרתו לסייע ולשמר לקוחות, הם יוכלו להיעזר בו בכדי לפנות אל הלקוחות בתצורה הנכונה, לצפות את ההתנגדויות המתאימות ולהציע את המוצרים המתאימים, שיביאו למכירה נוספת.

 

הרבה יותר פשוט לעודד לקוחות קיימים להמשיך ולרכוש מכם מוצרים. הביטחון שהלקוחות נותנים בכם, יניע אותם לרצות לבחור דווקא בכם, כאשר מתעורר הצורך לבצע רכישה.

 

הנגישות הרבה, אף מאפשרת לצוות השיווק שלכם לסייע ולייצר מסרים, שיפתו את הלקוחות הקיימים שלכם לשוב לרכוש שוב. המידע הזה אף מסייע למחלקת השיווק לאפיין את קהל היעד שלכם, כך שיוכלו לשים למטרה קהלים חדשים ולעודד אותם להפוך ללקוחות קבועים.

 

בזכות הנגישות הנוחה, אתם יכולים להעביר את המידע לכל עובד או שותף, באמצעות מתן שם משתמש וסיסמה. בין אם הם באילת או בסינגפור, הם יוכלו לגשת למידע 24/7.

 

במערכת אף קיימת אפשרות צ'אט בין כל העובדים בחברה, כך שהתקשורת ביניהם היא מהירה, ההתנהלות ממוקדת והמשימות המשותפות מתבצעות ביעילות מקסימלית.

מערכת שיווקית

מערכת ה- CRM עושה הרבה מעבר לשימור המידע: כל בקשה, פניה או רכישה, כולם מתועדים בה ומספקים לה מידע ששווה זהב. ברגע שתוכן אודות הלקוחות שלכם בידה, היא מאפיינת את השפה והדרכים המתאימות ביותר, לפנות אל הלקוחות שלכם. המערכת יוצרת סטטיסטיקות של ממש, שמאפשרות לה ללמוד את הלקוחות שלכם וכמובן, ללמד את צוות השיווק שלכם הרבה מאוד אודותיהם, כך שיוכלו להתאים את השפה הנכונה אליהם.

 

המערכת יוצרת משפכים, תכנים ומסייעת לשים למטרה את הקהלים הנכונים, מול העיניים של צוות השיווק שלכם. פעמים רבות, מערכת ה- CRM כבר מרכיבה ניסוח ראשוני, שמאפשר לפנות ללקוחות בתצורה שתהיה נעימה להם ומסונכרנת עם העדפות הגלישה שלהם. 

 

מערכת ה- CRM שמה דגש על מספר ערכים עיקריים: היא תמיד תקפיד לפנות לכל הלקוחות שלכם בשמם הפרטי, תדאג לשתול כמה שיותר מידע אודותיו, שיאפשר ללקוח להרגיש מיוחד וכי אתם מכירים אותו ותייצר תכנים בסדר מסוים, שיעודד אותם לבצע את הרכישה בסופו.

 

המערכת אף מאוד נוחה, משום שהיא מאפשרת לשלוח לכל הלקוחות תוכן באמצעות המייל. המערכת מסונכרנת עם מיילים שונים ומאפשרת שליחה מהירה ונקייה, של מבצעים, תכנים פרסומיים ושיווקיים, שיעודדו את הלקוחות הקיימים שלכם לזכור אתכם ולפנות אליכם, כאשר הם זקוקים למוצר שלכם בשנית. המערכת אף מייצרת מיילים ראשוניים, שמותאמים לשפתם של הלקוחות.   

 

מערכת מכינה 

מערכת ה- CRM נעזרת במידע הרב שברשותה ובסטטיסטיקות שייצרה, בכדי לסייע לכם ולעובדים שלכם במחלקות השונות, לחזות את העתיד.

 

המערכת מייצרת תחזיות שמאפשרות לאנשי המכירות שלכם, לדוגמא, לקבל הבנה רחבה על הלקוחות הקיימים שלכם. בזכות זאת, הם יוכלו לפתח את משפכי המכירה הנכונים, להפנות אותם אל הלקוחות הנכונים בצורה חכמה ולבחון אם השיטה אכן מסמנת את המטרות הנכונות ומביאה לתוצאות הרצויות.

 

הנתונים יסייעו למערכת ה-CRM ללמוד עוד על הלקוחות שלכם, להפיק תחזיות מדויקות יותר בעתיד וכן הלאה.

 

המידע שאתם יכולים להזין בקלות במערכת ה- CRM, יכול להיות כל סוג של מידע: מידע אודות השותפים שלכם, אודות אנשים חשובים שאתם אמורים להיפגש עמם, אודות אנשים שאנשי המכירות שלכם עומדים להיפגש עמם וכדומה. בזכות זאת, אתם והעובדים שלכם תוכלו ללמוד על האדם שאתם עומדים לפגוש בפרטי פרטים, בכדי להגיע אל הפגישה מוכנים ומזומנים "לקנות אותם".

מעקב אחרי העובדים

מערכת ה- CRM אף מסייעת לכם לגלות עד כמה העובדים שלכם באמת מנצלים את זמנם כיאות: היא מתעדת את שעות העבודה שלהם, את כמות המכירות שלהם, את כמות המשימות שביצעו וכדומה. היא אף מסייעת לחלק את המשימות בין העובדים, בכדי לחסוך זמן בשיח מיותר אודות חלוקה, ומגבילה כל משימה בכמות זמן מסוימת, שמעניקה לעובדים מוטיבציה לסיים את המשימה בזמן.

 

בזכות הסתכלות קבועה במערכת ה- CRM, תוכלו ללמוד מיהם העובדים הטובים שלכם, מיהם העובדים שיש להטיל עליהם משמעת וכמה החברה שלכם מצליחה למכור מידי יום.

 

מערכת נכונה 

 

מערכת ה- CRM היא מערכת איכותית, שמסייעת לקשר ביניכם, בין העובדים שלכם ובין הלקוחות הקיימים שלכם. ניכר כי השימוש בה מסייע לחזק את מתן האימות, השירות והמכר הטובים והמחמיאים ביותר. היתרון הגדול הוא שמדובר ביצירת חוויית קנייה ופנייה אישית, המכוונת ללקוחות הספציפיים שלכם. בזכות זאת תניעו לרשת שלכם אך ורק את הלקוחות הנכונים ותשמרו את הלקוחות שכבר מאמינים בכם זה מכבר.