התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

ככה תשפרו משמעותית את קמפיין המיילים שלכם!

ככה תשפרו משמעותית את קמפיין המיילים שלכם!

By |2019-10-27T14:21:28+02:0016/04/2017|

ללא ספק, קמפיין מיילים (email campaign) הינו אחד מכלי השיווק החזקים בעולם השיווק הדיגיטלי, לא כל שכן כאשר הוא מבוצע בצורה מקצועית. במאמר זה, אציג בפניכם,  מספר טיפים חשובים אשר עשויים לשפר את רמת המיצוב ויחס ההמרה של הקמפיינים העתידיים שלכם.

 

ליכדו את תשומת לב הגולש באמצעות שורת נושא אטרקטיבית!

 

ריבוי המיילים המתקבלים, מצמצם את ההתייחסות למייל הפרסומי שלכם, ורק מסר חזק, חד ובולט של שורה הנושא,  ייצר עניין לביצוע קליק עליו.  הגדלת כמות הקליקים וחשיפות לפרסום עצמו (בהתייחס ליחס המרה נתון), תניב יותר פניות לעסקאות בפועל. לפיכך, כדאי שתפנימו ששורת הנושא הופכת להיות המשפט החשוב ביותר שלכם במכלול התוכן הפרסומי של המייל. השקיעו מחשבה ובצעו סיעור מוחות עם אנשי שיווק, לצורך כתיבת שורת נושא מעניינת, קצרה ואטרקטיבית.

 

מקמו את ה"הנעה לפעולה" בראש העמוד!

 

מפרסמים רבים נוטים לספר סיפור בתחילת הפרסום ורק לקראת סגירת התוכן להציג את משפט המחץ ולהניע לפעולה. לא מן הנמנע, שהקוראים הנחשפים למודעה, ינטשו אותה עוד לפני שהצליחו להבין את הפואנטה המרכזית. השתדלו למקם את משפט המחץ וההנעה לפעולה בחלק העליון של המודעה על מנת להעביר מסר ברור ולהשפיע על הקוראים להגיב כבר בשניות הראשונות..

 

פלחו את הקהל במדויק, מקדו מסרים  והתחברו אליו ברמה האישית!

 

חשוב ביותר לתת לקורא הפוטנציאלי להרגיש שהמייל הופק במיוחד בשבילו, ולא סתם נשלח אליו איזה דיוור פרסומי כללי. לצורך העניין, בשלב הראשון, בצעו פילוח של קהל המטרה על פי תחומי עניין, דמוגרפיה, סוגי צרכים או כל חתך אחר הנגזר מהתובנות שנאספו במערכת ה-CRM הארגונית. בשלב השני, חדדו את המסר לכל חתך קוראים, תוך יצירת חיבור ברמה האישית והענקת חוויה ותחושת ערך מוסף.

 

הציגו בגאווה את ייחודיות המותג!

המסר השיווקי שלכם, אמור לייצג את המותג שלכם באופן אותנטי. המותג שלכם צריך ל"שדר" בדיוק מה שהוא, עם המאפיינים הייחודיים שלו, על יתרונותיו וחסרונותיו. אל תנסו להציג תמונה ורודה רק בשביל למצוא חן בעיני כולם. הראו את מי ומה שאתם באמת, ותאמינו או לא, אבל לקוחות מרגישים אתכם יותר מאשר אתם חושבים ואוהבים מאוד להזדהות עם דברים אמתיים ומיוחדים.

 

התרחקו ממונוטוניות. גוונו את הרעיונות והעיצובים מדיוור לדיוור!

 

השתדלו לא לחזור על אותו דיוור כל פעם לאותו קהל. גוונו את דיוורי המייל מפעם לפעם באמצעות רעיונות וקריאייטיב חדשניים המייצרים עניין לקוראים לחזור, לפתוח ולקרוא אותם שוב ושוב. בעידן של ריבוי מידע , אתם חייבים כל הזמן להקפיד על גירוי הקורא. ברגע שהוא מתחיל להשתעמם, הדיוור שלכם מפסיק להיות אפקטיבי!!

 

אל תעמיסו תוכן. השתמשו בהיילייטים ובמשפטים קצרים וחדים!

 

על מנת לתפוס את עיני הקורא, שלבו בתוכן כותרות והדגשות ברורות. הימנעו מהעמסת תוכן כגוש, אשר מקשה על הקריאה באמצעות המחשב ו/או המובייל. הפיקו פרסום "מאוורר", הדגישו כותרות חשובות והשתמשו בתוכן הכולל משפטים קצרים וחדים. זכרו שבדיגיטל  , בשלב הראשון, העיניים סורקות את הפרסום ורק בשלב השני, כשהן נעצרות על היילייט מעניין, מתבצעת הקריאה לעומק.

 

שלבו תמונה קונספטואלית בעלת מסר ברור וחכם!

 

תמונה שווה יותר מאלף מילים…השקיעו בתמונה המציגה את הרעיון המרכזי בצורה אטרקטיבית ומגרה. תמונה כזו, עושה את העבודה של לכידת הקורא להמשך קריאה של התוכן הכתוב. מומלץ להשתמש בתמונות מקור ייחודיות ו/או תמונות מושקעות העוברות עיבוד של מעצב מקצועי לצורך השגת קונספט מנצח.

 

בצעו דוורים במינונים נכונים ובצורה מבוקרת!

 

הימנעו מהפצצת דיוורי מייל ללא רחמים, זה יכול לייצר נזק יותר מאשר תועלת!! מינון הגיוני, ישמר את הלקוחות בעניין, ולא ייצר מצב של נטישה מסיבית! זכרו שקוראים אינם סבלניים לעודף מידע פרסומי. הם מתעצבנים מזה, נוטשים ועלולים במקרים קיצוניים להפסיק את ההתקשרות עמכם. בצעו בקרה שוטפת ולימדו את התנהגות הלקוחות. ווסתו את תדירות הדוורים בהתאמה!

 

השקיעו בהתאמה מלאה למובייל!

 

הקפידו על נראות איכותית של קמפיין המיילים גם במובייל. התקדמו לדוורים רספונסיביים והרוויחו לקוחות רבים הצופים במיילים ישירות מהסמארטפון. בצעו התאמות ברמת התוכן לאיכות צפייה והנעה לפעולה גם במובייל ושפרו את יחסי ההמרה בצורה דרמטית.

 

לסיכום, שימוש בקמפיין מיילים ככלי שיווקי חזק ובעל יחס המרה גבוה, דורש ניסוי ותהייה אך גם לא מעט ידע מקצועי. הטמיעו את הטיפים לעיל וכבר עשיתם צעד חשוב לדרך לשיפור תוצאותיכם העסקיות.