התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

מדוע לרכוש מערכת CRM מיד עם הקמת החברה?

מדוע לרכוש מערכת CRM מיד עם הקמת החברה?

By |2017-12-26T17:46:42+02:0026/12/2017|

הקמת חברה חדשה כרוכה בלא מעט עלויות, במיוחד אם המייסדים מביאים "כסף מהבית" על מנת לבצע את ההשקעה הראשונית. סיטואציה זו גורמת להם להימנע מהוצאות לא מחויבות מבחינתם , אחת מהן  היא לא אחרת מאשר רכישת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM).

השיקול שמנחה את המייסדים הוא כזה: "מדוע אנחנו צריכים כרגע להוציא כסף על מערכת CRM  כשאין לנו אפילו לקוח אחד? בשלב הראשוני אפשר לעבוד באמצעות גיליונות אלקטרוניים וכשנגיע למספר לקוחות  משמעותי , נבחר לנו מערכת תפורה לצרכים.. "

כאחד שליווה מיזמים, עסקים קטנים וחברות יותר מבוססות, הסצנה הזו מוכרת לי לא רק מפתיחת עסק או חברה חדשה, אלא גם מחברות ותיקות,  שלא שינו את צורת ההתנהלות שלהם מאז הקמתן..

תמיד חלקתי על דחיית מהלך הרכישה של מערכת לניהול קשרי לקוחות. עכשיו , עם שינוי המגמות בעידן החדש,  יש לדעתי סיבות מספקות שישכנעו אתכם לרכוש מערכת CRM מיד עם הקמת החברה:

ניהול יעיל בשלב ההקמה

ניהול באמצעות CRM מונע התעסקויות מסורבלות עם קבצים וגיליונות אלקטרוניים ומשפר תהליכי עבודה באמצעות אוטומציה מתקדמת. המערכת מאפשרת קליטה מסודרת של הלידים הנכנסים, מעקב של אנשי מכירות  מכל מקום, בקרה על התהליכים כולל שליפת דוחות חכמים ,   מנגנוני שימור לקוחות. כל אלו מייצרים מנוף מרכזי לייעול המכירות ולהצלחה עסקית במיוחד בתחילת הדרך שהיא כה קריטית.

מודל SaaS – חסל השקעות ראשוניות

מגמת הצמיחה של מערכות CRM מבוססות טכנולוגיית ענן, משנה את כללי המשחק בכל הקשור להשקעות ראשוניות משמעותיות ברכישת פתרון לניהול לקוחות. אם במערכות CRM  בתצורת שרת לקוח, ישנן השקעות ראשוניות יקרות ברכש מחשוב ותוכנה,  הרי שבמערכות SaaS, הן לא קיימות והמודל עובד על חיבור מהיר למערכת כנן מתקדמת בעלות חודשית נמוכה יחסית (כפונקציה של מספר המשתמשים) המאפשרת לכל עסק בהקמה להתחבר ללא היסוס.

הטמעת הרגלים נכונים מתחילת הדרך

שינוי הרגלים קיימים אינו תהליך פשוט כלל וכלל, לא כל שכן כשמדובר בחברות וארגונים. לפיכך, מומלץ  להטמיע בכל ארגון הרגלים נכונים ויעילים כבר בנקודת האפס, במיוחד כשמדובר במערכת CRM שמשפיעה מאוד על יעילות התפעול של מחלקות השיווק המכירות לטווח הארוך. ללא ספק, התנהלות נכונה ויצירת תרבות עבודה מסודרת ויעילה כבר משלב ההקמה תשפר את נתוני הצמיחה הראשניים  ותצמצם עיכובים ושיבושים כתוצאה משינויים הכרחיים בשלב מאוחר.

בניית מערכות יחסים מול לקוחות דור ראשון

לקוחות דור ראשון, הינם הלקוחות הוותיקים והחשובים ביותר של הארגון. בניית מערכת יחסים חיובית איתם, היא המפתח להצלחה בהמשך, מפני שהם הופכים ללקוחות דגל ולממליצים הכי חשובים. שימור מערכת יחסים באמצעות עבודה על גיליונות אלקטרוניים הופך את העבודה למסורבלת  עד בלתי אפשרית. מערכת CRM חכמה לעומת זאת, תאפשר לכם לבצע פעולות של ניתוח מאפיינים, מענה מותאם צרכים, מהלכי שימור כדוגמת רישום למועדוני לקוחות וניוזלטרים.

מאגר מידע שיווקי דינמי בעל עומק היסטורי

מערכות  CRMובמיוחד אלו המבוססות על טכנולוגיית ענן הופכות להיות בעידן החדש מאגרי מידע דינמיים בעלי חשיבות עצומה ליעילות השיווק והמכירות. אין תחליף ליכולת המוקנית לאנשי  המכירות ללמוד בזמן אמת ממידע המצטבר על פעולות ומהלכים היסטוריים מול לקוחות. לכן חשוב מאוד לשמור את המידע חיוני הזה כבר מתחילת הדרך, מפני שסיכוי גבוה שזה יוכל "להציל" עסקאות ולצרף לכם לקוחות אסטרטגיים בהמשך.

לסיכום:

נכון להיום, לכל חברה בשלב ההקמה יש מספיק סיבות משכנעות לרכישת מערכת CRM ללא דיחוי. המערכת תסייע לחברה לנהל בצורה יעילה את תהליכי השיווק והמכירה, תטמיע הרגלי עבודה נכונים כבר מההתחלה, תשמר מערכת יחסים חיובית ומפרה מול לקוחות הדור הראשון ותבנה מאגר מידע שיווקי מלא וחיוני הנגיש בזמן אמת. אך יותר מזה, הסיבה המשמעותית והחשובה ביותר היא שבמערכת  CRM מבוססת ענן כדוגמת Skyz, אין צורך בהשקעה ראשונית  ברכש יקר, אלא מתחברים ומתחילים לעבוד באופן מידי בעלות חודשית משתלמת במיוחד.

צור קשר

Skyz מעניקה לכם ידע חדשני וכלים מתקדמים לניהול לקוחות

צרו קשר למידע נוסף על המאמר ולקבלת 30 ימי התנסות במערכת Skyz CRM ללא התחייבות
צור קשר