Skyz CRM

האם כדאי להעדיף את מודל ה- Cloud CRM על פני On-Premise CRM ו-Hybrid CRM?

לפני שנתחיל בהשוואה בין 3 מודלי העבודה של מערכות לניהול קשרי לקוחות, נסביר בקצרה על כל אחד מהם:

Cloud crm (תוכנה לניהול קשרי לקוחות בענן) – הינו מודל אשר באמצעותו אתם מצטרפים כמנויים לשירות CRM (ניהול קשרי לקוחות) כאשר המידע מאוחסן בענן

On Premises CRM (תוכנה לניהול קשרי לקוחות מותקן בשרתי הארגון) – הינו מודל בו אתם רוכשים את רישיונות תוכנת ה-CRM ובסיס הנתונים והמידע מותקנים בשרתי החברה

Hybrid CRM (תכנה לניהול קשרי לקוחות היברידית) – הינו מודל בו אתם רוכשים את שוכרים את רישיונות הCRM- אך מאחסנים בשרתי צד ג'

בכדי להגיע לתובנות הנכונות לגבי בחירת המודל הכדאי יותר לארגון שלכם, נציג את היתרונות של כל אחד מהמודלים:

Cloud CRM (CRM בענן)

On Premises CRM (CRM מותקן בשרתי הארגון)

את ניהול ה-CRM)

Hybrid CRM (CRM היברידי)

אז איזה מודל עדיף לחברה שלכם?

העדפת מודל העבודה של מערכת לניהול קשרי לקוחות תלויה בצרכים הספציפיים השל החברה שלכם בהווה ובעתיד הנראה לעין.

בחרו ב-CRM  בענן אם:

בחרו ב- CRM המותקן בשרתי הארגון אם:

בחרו ב-CRM היברידי אם:

לסיום, על מנת בכל זאת לתת תשובה שאינה משתמעת לשני פנים, היינו  מסכמים זאת כך:

אם לחברה שלכם אין דרישות מיוחדות מבחינת יישומים או מערכות ארגוניות מורכבות האמורות להתממשק ל- CRM ואם  אתם מעוניינים להתפתח שיווקית בזהירות ולא להיכנס להשקעות הרפתקניות , אבל עדיין להרוויח מערכת ניהול קשרי לקוחות מתקדמת, מאובטחת וזמינה 24/7 מכל מקום, מומלץ לכם להעדיף את המודל של  CRM בענן.