Skyz CRM

האם העסק שלך זקוק למערכת CRM בעבודה השוטפת?

האם העסק שלך זקוק למערכת CRM בעבודה השוטפת?

 

לכל בעל עסק קטן, ברור כשמש עד כמה מערכת היחסים עם הלקוחות היא המנוע להצלחה עסקית. על כן, הרעיון להטמיע מערכת CRM בעסק, כבר בשלבים המוקדמים של ההקמה, עשוי להיות רלוונטי למנהלים רבים. מערכת לניהול קשרי לקוחות, יכולה לאפשר לכם ליצור הגדרות עבודה ברורות, ולשפר בצורה משמעותית את השירות ללקוחות שלכם. יחד עם זאת, לעיתים רבות אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את ההחלטה הנכונה ביותר לכם. הטמעה של CRM היא השקעה, ובדומה לכל השקעה בעסק, אתם רוצים להבין איך היא תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. 

כדי לאפשר לכם להבין האם מערכת CRM היא ההשקעה הנכונה לעסק, אתם רוצים להבין מהן הסיבות שבגללן אתם זקוקים למערכת זו.

כיצד מערכת CRM יכולה לעזור לכם?

מערכת ניהול קשרי לקוחות היא מערכת אשר מכוחה להביא את העסק שלכם למצב שיא ההצלחה. על ידי אחסון, ניתוח וניהול המידע אודות הלקוחות שלכם וההתנהלות הפנים ארגונית, אתם יכולים לקבל החלטות בצורה שקולה ואחראית יותר. כמו כן, זו היא מערכת אשר יכולה לנהל את כל תחום השיווק העסקי וכך להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק ביעילות רבה יותר. שיחות המכירה בעסק, הופכות איכותיות יותר, עם מערכת שמציגה את המידע בצורה ברורה. כך שרוב שיחות הטלפון עם הלקוחות יסתיימו באחוזי חתימה על חוזה עבודה גבוהים יותר. 

מערכת CRM היא כלי רב עוצמה, המותאם לצרכי העסק שלכם ויכול לגדול בהתאמה להתפתחות העסקית שלכם. המערכת מאגדת את כל הצרכים לכדי ממשק עבודה יחיד ומאפשרת לכם לקבל תצוגה ברורה של המידע. כך שאתם תוכלו להכיר את הלקוחות ואת העסק שלכם לעומק ולהביא להצלחה המיוחלת בצורה מקצועית. 

שבעה סימנים שמראים לכם כי אתם זקוקים למערכת CRM בעסק

אם אתם שוקלים לשלב מערכת CRM בעסק, ועדיין לא ברור לכם האם הצורך הוא ממשי, אתם רוצים לערוך בדיקה מקדימה. לשם כך, חשוב להכיר את שבעת הסימנים אשר יכולים להראות לכם שאתם זקוקים למערכת CRM בעסק:

1.אתם לא מצליחים לנהל את כמות הלידים בעסק

כאשר כמות העבודה מבורכת, ואתם מקבלים בכל יום כמות הולכת וגדלה של שיחות טלפון מלקוחות חדשים, העסק שלכם כנראה עולה על הגל ונמצא בצמיחה חיובית. יחד עם זאת, ייתכן ואתם לא מצליחים לתת לכל הלקוחות והלידים שלכם את המענה הראוי. במצב כזה, ייתכן ואתם יכולים לנצל את מערכת ה CRM לטובתכם.

מערכת CRM מקצועית, תוכלו ליצור בין רגע חלוקת משימות ותעדוף לקוחות. כך כל ליד יקבל את המענה המתאים לו על פי סדר ודחיפות הפנייה. צוותי המכירות שלכם, יצליחו לענות לכל הפונים, בפרק זמן מתקבל על הדעת, ולהביא לעלייה ברווחי החברה ובכמות הלקוחות.

2. איתור המידע על הלקוחות הופך למאתגר

אם עד היום הצלחתם להסתדר עם מחברות, פתקים והודעות כתובות, לניהול כמות לקוחות מוגבלת במיוחד. עכשיו, הפעילות העסקית הולכת ומתרחבת ואתם מתקשים לנהל את כל המידע. מידע כתוב אודות הלקוחות שלכם, מגביל את יכולות החיפושים והנראות של תיקי הלקוחות. התקשורת עם הלקוחות הופכת למסובכת, ותיעוד השיחות לבלתי אפשרי.

בדיוק בנקודה זו, נכנסת מערכת CRM ככלי ארגון. את כל המידע אודות הלקוח ניתן להזין לתוך תיק לקוח מסודר, אשר מציג את השיחות בצורה ברורה ונגישה. כל שיחת שירות או מכירה, תהפוך לנוחה יותר וכך גם ליעילה ורווחית יותר.

3. אתם לא יודעים מה מתרחש בתחום המכירות

בין אם הם נמצאים במתחם המשרדים, ובין אם בשטח אל מול הלקוחות שלכם. אנשי המכירות בכל עסק, הם אנשי המפתח להצלחה. גם אם אתם עסק זעיר, ואתם מנהלים את המכירות בעצמכם, אתם רוצים להיות במעקב מתמיד אחד ההתקדמות של פעילויות המכירה השונות.

מערכת CRM מתוחכמת יכולה לאפשר לכם לעדכן מידע מהטלפון הנייד שלכם. המידע מוצג בתיקי הלקוח ללא עיכובים, בצורה ברורה ומאורגנת. כך שאתם יכולים לחשוב על הצעד האסטרטגי הבא שלכם, בכל מקום ובכל שעה. מעבר לכך, ניתן לבצע תכנון בתחום התפעול, בהתאם להצלחת צוות המכירות בעסק, מבלי לעדכן בישיבות שבועיות ולהשקיע משאבי זמן יקרים מאוד.

4. שירות הלקוחות שלכם לוקה בחסר

גיוס לקוחות חדשים היא משימה מאתגרת ממילא. לא כל שכן אם אתם לא מצליחים לסיים את תהליך הגיוס ולהביא למכירה, בשל בעיות בשירות הלקוחות. אם אתם מגלים כי שירות הלקוחות שלכם משקיע חלק נכבד מהזמן בטיפול בתלונות לקוחות, במקום לענות על דרישות ולסייע ללקוחות, ייתכן והגיע העת להטמיע מערכת CRM. האפשרות לנהל את זרימת תיקי הלקוחות, כולל הסתכלות אחידה על כל לקוח, מסייעת לכם להעניק מענה מהיר ללקוחות ופתרון מושלם לכל בעיה, בזמן שיא. 

כמו כן, מערכת CRM היא כלי להרחבת את צוות העובדים. קל יותר להעביר מידע לעובד חדש, על ידי הצגת כל תיק הלקוח מלא המידע, וליצור שיתוף פעולה בין עובדים ליצירת מארג שירות נטול פגמים. במקביל ניתן לספק ללקוח פלטפורמה אוטומטית למענה על שאלות, כך שאתם תתפנו לטיפול באספקטים אחרים של העסק.

5. תחזוקת מערכות יחסים אסטרטגיות עם לקוחות גדולים

לא כל הלקוחות שלכם זהים. ואתם בוודאי לא רוצים להעניק ללקוחות הגדולים והרווחיים שלכם את אותו היחס כמו ללקוח חד פעמי או קטן. מצב זה עלול לפגוע בכם לטווח הארוך, אם אתם לא עומדים בציפיות של לקוחות גדולים ודומיננטיים. 

מערכת CRM מזכירה לכם מועדים חשובים ופגישות עם הלקוחות החשובים ביותר. כך, תוכלו לשמר מערכת יחסים מיטיבה לטווח הארוך ולרצות את הלקוחות בצורה אולטימטיבית. אתם יכולים להתנהל את מול איש קשר יחד אצל הלקוח שלכם, או לקבוע מועדים לפגישות אל מול מחלקה שלמה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר את הלקוחות האסטרטגיים ולפתוח בתהליך ייעול עבודה מולם.

6. הליכי הדיווח בחברה לוקחים יותר מידי זמן

בכדי לקבל מידע בעסק, מכל אספקט תפעולי שהוא, אתם צריכים להקליד נתונים ידנית? הפקת הדו"חות היא פעולה שגוזלת מכם זמן עבודה יקר? אתם עוסקים בעניינים שוליים במקום להשקיע משאבים בפעולות מכירה ושירות?

אלו הם סימנים שיכולים להעיד על הצורך במערכת CRM לניתוח המידע בעסק. המערכת שומרת את כל הנתונים שהוזנו בה לאורך השנים, ומאפשרת לכם ליצור פילוחים מדויקים על פי הצרכים הנוכחים שלכם. CRM עובדת בצורה כה יעילה, עד שאתם יכולים להגדיר הפקת דוחות אוטומטיים, ניקוי פרטים לא רלוונטיים וקבלת מידע עדכני באופן שוטף. כך אתם תוכלו לקחת החלטות באחריות, מבלי לבזבז זמן מיותר לטיפול בעניינים טכניים.

7. אתם לא בטוחים בתהליך הפיתוח העסקי שלכם

האם אתם יכולים לצפות את עתיד ההתנהלות הארגונית שלכם, לאור עלייה בכמות הלקוחות? ברור לכם איך להמשיך את תהליך הפיתוח העסקי, ללא יצירת עומס יתר של משימות אשר יוביל למתן שירות פחות איכותי? 

אם אתם לא בטוחים באיכות הכלים ובהחלטות הפיתוח העסקי שלכם, ראוי לבחון את מערכת ה CRM כפתרון שמתאים לצרכי העסק. המערכת המתאימה תביא לגידול הפעילות העסקית מבלי לפגוע ביכולות היצרנות והפרודוקטיביות שלכם.

לאורך שנות הפעילות, תוכלו לבצע התאמות ושינויים על מנת להתאים את המערכת לצרכים המתרחבים והמשתנים שלכם. 

תשומת לב לפרטים הקטנים – מאפשרת לכם להתאים את המערכת המושלמת

בתוך רצף העבודה היומי, תחת לחץ המשימות והרצון להעניק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, אתם יכולים לפספס לא מעט פרטים. צמיחה, אמנם היא שאיפה חיובית לכל בעל עסק. אך לצד זאת, חשוב מאוד לוודא שאתם מנהלים את תהליך ההתרחבות העסקי בצורה חכמה. לשם כך, שילוב של מערכת CRM הוא קריטי. את כל המידע הנחוץ לעסק שלכם אתם מאחסנים על גבי המערכת, וכך יכולים לבצע את החלטות רציונליות, מהימנות ואיכותיות לטובת הלקוחות והעסק גם יחד.