Skyz CRM

CRM בענן – ערך מוסף אדיר לעסקים קטנים!

64178115 - multicolor concept - cloud crm - customer relationship management - on white brick wall with doodle icons around. modern illustration with doodle design style.

מעבר למערכת CRM בענן אמור לייצר ערך מוסף רב לכל סוג וגודל פירמה במגזר העסקי. זה בהחלט נכון,  אלא שלדעתי, דווקא העסקים הקטנים הם המרוויחים היותר גדולים מהמהלך.

במאמר זה, ברצוני להציג את הערך המוסף הגבוה שיש דווקא לעסק הקטן מחיבור ועבודה על מערכת Cloud CRM , תוך התייחסות להיבטים טכנולוגיים, תפעוליים, שיווקיים וכלכליים.

מערכת טכנולוגיה מתקדמת כמו של הגדולים

אין מצב שעסק קטן יוכל להרשות לעצמו לרכוש תוכנת CRM (בתצורת שרת-לקוח) המאפשרת לו לקבל מערכת חכמה ומתקדמת טכנולוגית כמו של הארגונים הגדולים. מדובר פה על השקעה לא סבירה בקנה מידה של עסק קטן.

ה-Cloud CRM לעומת זאת העובד במודל SaaS , מאפשר לעסק הקטן להתחבר למערכת סופר מתקדמת הכוללת רכיבים חיוניים (הקיימים במערכות של הארגונים הגדולים) בעלות חודשית סבירה פר משתמש. יתרון זה מעניק לעסק יכולות של ארגון גדול בכל ההיבטים הקשורים לניהול מכירות, ניהול שירות, ניהול שיווק, ניהול מסמכים, אינטגרציה לדוא"ל, שיתוף, עבודה בשטח ודוחות חכמים.

גמישות בשימוש

צמיחה או נסיגה של עסק קטן היא הרבה יותר דינמית מזו של ארגון גדול, ולכן קשה למנהלים לחזות קדימה את היקף השימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות. CRM בענן פותר את הבעיה הזו לבעלי העסקים. הרחבה או צמצום של השימוש במערכת הם גמישים לחלוטין. בכל נקודת זמן אפשר להוסיף או להוריד משתמשים באופן מהיר ויעיל, ולחסוך בזבוזי זמן וכסף על התקנות מיותרות.

חיסכון גדול בעלויות רכישת מחשוב ותחזוקה

עסק קטן מטבעו נמנע מהוצאות גדולות , אשר מעיקות לו משמעותית על תזרים המזומנים (שגם ככה לא תמיד קל). השקעה במערכת ניהול קשרי לקוחות עצמאית (בתצורת לקוח-שרת), יכולה להיות יקרה מדי לעסק, ואז למרות חשיבותה הרב לפעילות, היא נדחית.

עם CRM בענן זה לא קורה. מודל העבודה הוא SaaS (Software as a Service – תוכנה כשירות) המושתת על תשלום חודשי לפי משתמש ללא שום השקעה נדרשת. מודל זה מאפשר לעסק הקטן להתחיל לעבוד מוקדם יותר עם מערכת לניהול לקוחות, להפוך להיות אפקטיבי ולמקסם תוצאות עסקיות.

חיבור מידי לעבודה פעילה עם המערכת

יתרון נוסף של מערכת Cloud CRM לעסק הקטן, הוא האפשרות להתחבר למערכת באופן מידי ולהתחיל לעבוד. היות ובטכנולוגיית ענן מרכזי המחשוב ומערכת המידע "יושבים" אצל הספק עצמו, אין לעסק הקטן שום התעסקות בהתקנות ובאבטחת מידע של המערכת שלו. הכול פשוט. למעשה אפשר להתחיל לנהל את הלידים, ההזדמנויות, המכירות, השיווק, השירות, את תהליכי המעקב מול הלקוחות ואת הדוחות מהיום למחר…

עבודה מכל מקום, בזמן אמת

הערך המוסף המרכזי של טכנולוגיית ה-Cloud הוא כמובן עבודה מכל מקום, בזמן אמת. ערך זה הוא סופר חשוב לעסקים קטנים שמנסים לצמצם הוצאות ועובדים חלקית מהבית, או חשוב להם מאוד להתייעל באמצעות עבודה מהשטח.

בנוסף, צריך לזכור, שבעסקים קטנים בעלי החברה, בדרך כלל , מנהלים בפועל את הפעילות ולכן האפשרות שניתנת להם לנהל ולפקח על תהליכי המכירות, השיווק והשירות מכל מקום, אונליין, מגדילה דרמטית את האפקטיביות.

אופציית הפסקת התקשרות

לעסקים קטנים הרבה יותר קשה לעמוד בהוצאות גדולות בלתי מתוכננות, ולכן טוב יעשו אם ינסו להימנע מכך מראש. לא תמיד תוכנת CRM המותקנת בעסק עומדת בציפיות ( כתוצאה מאי התאמה לצרכים שוטפים, איכות השירות או סיבות נוספות) והצוות הניהולי מעוניין להחליף מערכת. מודל העבודה בענן לעומת מודל שרת-לקוח מאפשר הפסקת התקשרות מידית ללא אבדן השקעות כספיות.

שקט נפשי בהיבט של אבטחת מידע

נושא אבטחת מידע מעסיק ומטריד מאוד ארגונים בכל גודל בגלל סיכוני סייבר משמעותיים בעידן החדש. ניהול לקוחות בענן , מעניק למשתמשים אבטחת מידע ברמה גבוהה מאוד של הספק עצמו. אבטחת מידע זו עדיפה לעסק הקטן לאין ערוך מאבטחת מקומית במשרד, שעל מנת שתהיה מספקת, דורשת ממנו השקעות כספיות נכבדות לא כדאיות.

לסיכום:

CRM בענן מהווה פתרון בעל ערך מוסף גבוה לעסק הקטן המתבטא ביתרונות הבאים: עבודה עם מערכת טכנולוגית מתקדמת כמו של הארגונים הגדולים בעלות חודשית סבירה, גמישות רבה בהוספה או בצמצום של משתמשים, חיסכון גדול בעלויות רכש ותחזוקה, עבודה מכל מקום בזמן אמת, אפשרות הפסקת התקשרות ללא אובדן השקעות ושקט נפשי בהיבט של אבטחת מידע מעולה (של ספק השירות). שווה לכם כעסק קטן להתחבר למערכת CRM בענן, להתייעל ולהגדיל את ההכנסות!

 

 

 

צור קשר

Skyz מעניקה לכם ידע חדשני וכלים מתקדמים לניהול לקוחות

צרו קשר למידע נוסף על המאמר ולקבלת 30 ימי התנסות במערכת Skyz CRM ללא התחייבות
צור קשר