התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il
שאלות ותשובות2019-02-14T12:32:51+00:00
האם באמת יש יתרון משמעותי בעבודה עם SkyzCRM לעומת תוכנות אחרות?2016-08-11T10:13:07+00:00

בהחלט יש. פרט לכך שניהול הלקוחות יכול להתבצע בזמן אמת, מכל מקום, מכל מחשב או מובייל, היתרון הגדול של SkyzCRM הינו צמצום בפתיחת מסכים והצגת מידע מקיף במבט אחד.

כתבתם ש-SkyzCRM היא פלטפורמה . מה ההבדל בין פלטפורמה כשירות (PaaS) לבין תוכנה כשירות (SaaS)?2016-08-11T10:15:52+00:00

ההבדל בין פלטפורמה לתוכנה (או בין PaaS ל-SaaS) הוא שפלטפורמה הינה בעצם ארכיטקטורה המשמשת לפיתוח ותפעול מוצרי תוכנה או יישומים המותאמים לצורכיכם. היתרון בעבודה על פלטפורמה הינו גמישות רבה יותר בהתאמת הפתרונות והיישומים לארגון ע"י שימוש בתשתית אדריכלית טכנולוגית מתקדמת.

האם יש מצב שטכנולוגיית הענן עלולה להאט את קצב העבודה בארגון?2016-08-11T10:18:04+00:00

הדגש בטכנולוגיית הענן של SkyzCRM הנו על מהירות עבודה. סקייז מתבססת על המתודולוגיה הכי עכשוויות של מינימום תעבורה ברשת (Ajax – טעינה מהירה של הנתונים בלבד) ולכן אין האטה בקצב ויעילות העבודה משתפרת משמעותית.

האם על מנת לעבוד במובייל צריך להוריד אפליקציה מיוחדת?2016-08-11T10:54:37+00:00

העבודה עם SkyzCRM משחררת אתכם מהצורך להוריד אפליקציה מיוחדת בסמארטפון. הגלישה לאתר במובייל היא בדיוק כמו במחשב. היתרון המשמעותי הוא תאימות גדולה יותר למגוון רחב של מכשירים.

אנו מעוניינים להעלות ל-SkyzCRM מידע רגיש. האם הנתונים יישמרו ויאובטחו כראוי?2016-08-11T10:53:36+00:00

התשובה היא חד משמעית כן. האבטחה ב-SkyzCRM תוכננה מראש להעניק לכם מענה אבטחתי רציני גם כנגד התקפות מקצועיות של בעלי אמצעים ומוטיבציה. סקייז מפעילה את אמצעי האבטחה החדשניים ביותר על מנת להגן הרמטית על המידע נפרט כאן חלק מהאמצעים מסיבות מובנות: תמיכה בפרוטוקולים של HTTP ו-HTTPS, גיבוב (מניעת התחזות), הצפנה, מניעת XSS ו SQL אינג'קשן ומדיניות הרשאות וססמאות קשוחה.

מדוע כדאי לנו לעבוד עם SkyzCRM במודל שירות( aaS) ?2016-08-11T12:44:56+00:00

במודל as a Service , הפלטפורמה או התוכנה מוצעות לכם במודל של שירות חודשי או שנתי. למודל זה יתרונות משמעותיים:

  • התחברות מידית למערכת ללא התקנות מסורבלות
  • אין צורך בהשקעות יקרות במחשוב, שרתים וציוד נלווה
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר
  • עבודה על תשתית טכנולוגית מתקדמת ביותר כל הזמן
איך SkyzCRM מתמודדת עם התאמה מלאה לצורכי הלקוח?2016-08-11T10:48:44+00:00

סקייז נבנתה מראש לגמישות מקסימלית  בכל הקשור להתאמה לצורכי הלקוח. במסגרת הפיתוח הושם דגש מיוחד על הוספת מסכים, שדות ותהליכי עבודה על פי דרישה בכל נקודת זמן.

התחברנו והתחלנו לעבוד. מהי רמת התמיכה שאנו מקבלים בשוטף והאם זה תקף גם לשנים הבאות?2016-08-11T10:48:12+00:00

רמת התמיכה של סקייז היא גבוהה ומסופקת גם טלפונית וגם באמצעות הדואר האלקטרוני (למעט גרסת הלייט המאפשרת תמיכה במייל בלבד). התמיכה מתבצעת באופן שוטף ע"י מערך שירות מקצועי, כל עוד  הלקוח משלם את דמי השירות החודשיים.

האם ניתן לשנות מסלולים או להוסיף משתמשים בזמן אמת?2016-08-11T10:47:44+00:00

אכן ניתן לשנות מסלולים או להוסיף משתמשים בכל נקודת זמן ועל פי דרישות הארגון.

נניח שאנו לא מסתדרים עם המערכת. האם ניתן להתנתק ממנה בכל נקודת זמן?2016-08-11T10:46:27+00:00

בעיקרון סקייז איננה מעוניינת להשאיר במערכת לקוחות מחוברים לא מרוצים. ניתן להתנתק בכל נקודת זמן לפי סוג ההסכם, בסוף חודש או בסוף שנה.

נניח שהזמנו את SkyzCRM לחודש ניסיון. האם נקבל גם תמיכה והדרכה?2016-08-11T10:45:18+00:00

סקייז עושה את כל המאמצים שתהיו מרוצים כבר מחודש הניסיון. ניתן לקבל תמיכה, הדרכה ומענה לכל  שאלה כבר מהרגע הראשון.

האם המסלולים החודשיים בנויים בשיטת ה"כל כלול במחיר" (באמת) או שתפנקו אותנו ב"הפתעות" ?2016-08-11T10:44:31+00:00

סקייז נוקטת בתפיסת עולם של "הכל כלול במחיר" ללא שום "הפתעות". לפיכך, למעט מסלול הלייט הבסיסי, כל המסלולים המתקדמים כוללים שירות מלא, תמיכה, עדכונים, תוספות ומוצרים חדשים המוצעים ללקוחות על פי החלטת ההנהלה.

האם החיובים בגין המסלולים הנם חודשיים או שנתיים?2016-08-11T10:44:00+00:00

סקייז מספקת לכם גמישות בבחירת ההתחייבות בגין המסלולים כלהן:

התחייבות חודשית – אתם משלמים חודש בחודשו ויכולים להתנתק בכל עת (בתום החודש בו שלחתם הודעת התנתקות)

התחייבות שנתית – אתם מתחייבים לשנה אך יכולים לשלם חודש בחודשו (ובכך משיגים הנחת התחייבות שנתית המתבטאת בחיוב החודשי). במידה ותשלמו מראש לכל השנה תזכו להנחה נוספת.

במידה ונצטרך "תפירה" מיוחדת לצרכים שלנו, איך תתומחר העבודה? האם העלות תתווסף לתשלומים החודשיים?2016-08-11T10:43:23+00:00

"תפירה" מיוחדת אינה מובנית בתוך מסלולי השירות החודשיים. במידה ויש צורך בפיתוח והתאמת פתרון מיוחד, ישלחו בנפרד אפיון + הצעת מחיר לאישור הלקוח.

האם אתם מציעים הנחת רכש מיוחדת לכמות משתמשים גדולה?2016-08-11T10:42:40+00:00

סקייז מעודדת עבודה ארגונית רבת-משתמשים בפלטפורמה לצורך הגדלת היעילות והפריון. לפיכך תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית עבור רכש מרוכז של משתמשים בהיקף רחב.

נאמר והחלטנו להתנתק מהשירות. האם יש עלות לתהליך ההתנתקות ולקבלת נתונים?2016-08-11T10:41:43+00:00

להתנתקות מ-SkyzCRM אין שום עלות והיא תיכנס לתוקפה בתום החודש בו התקבלה הבקשה מצד הלקוח. החל ממועד זה, ישמרו הנתונים במשך 90 יום ללא עלות לצורך שליפת המידע משרתי סקייז. במידה והלקוח יהיה מעוניין בהארכת התקופה, יוכל לשלם את התשלום החודשי השוטף עד להשלמת הוצאת המידע. בתום התקופה ולאחר שליפת הנתונים, יימחק המידע לאלתר משרתי סקייז.

איך מתבצע תהליך החיבור למערכת SkyzCRM ?2016-08-11T10:39:57+00:00

תהליך החיבור הנו קל ומהיר. עבור משתמש בודד יש למלא פעם אחת פרטי טופס הרשמה, לבחור שם וססמה ומערכת SkyzCRM נגישה וזמינה עבורו 24/7 מכל מחשב ומובייל. עבור ארגון רב משתמשים, אחרי הכנסת פרטי הארגון, על כל משתמש למלא את פרטי ההרשמה האישיים שלו כולל שם וססמה תחת שם הארגון והמערכת הופכת להיות פעילה לכל המשתמשים הרשומים.

באילו אמצעי תשלום ניתן לרכוש את שירותי SkyzCRM?2016-08-11T10:38:58+00:00

סקייז מאפשרת לכם לרכוש את שירותיה באמצעות מגוון אמצעי תשלום:

כרטיס אשראי, הוראת קבע, שקים דחויים מראש. עם קבלת התשלום החודשי תשלח אליכם בדוא"ל חשבונית חתומה דיגיטלית.

מה עלינו לעשות אם שכחנו ססמה?2016-08-11T10:22:38+00:00

במידה ושכחתם ססמה עליכם ללחוץ על הלינק מתחת של "שכחת ססמה" , להזין את הדוא"ל שלכם וססמה חלופית תשלח אליכם בצורה מאובטחת בזמן אמת. כמובן שהמערכת תאפשר לכם לשנות בקלות ובפשטות את הססמה החלופית לססמה שתיבחר על ידכם.

מה קורה למידע שלנו במידה והחלטנו להתנתק?2016-08-11T10:21:47+00:00

המידע שלכם נשאר שמור ובטוח למשך 90 ימים מיום ההודעה על ההתנתקות. במהלך תקופה זו תינתן לכם האפשרות לייצא את המידע שצברתם בשלמותו בליווי של מערך התמיכה של סקייז. בתום תשעים יום ובתיאום עמכם יימחק המידע משרתי סקייז לאלתר.

איך אנו משנים את הססמה שלנו?2016-08-11T10:20:54+00:00

על מנת לשנות ססמה, יש ללחוץ בדף הכניסה על הלינק: "שכחתי ססמה".

המערכת תוביל אתכם בתהליך פשוט וקל לבחירת ססמה חדשה.