התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

מה הם היתרונות הטמעת מערכת הCRM בעסק?

מה הם היתרונות הטמעת מערכת הCRM בעסק?

By |2020-02-18T16:33:47+02:0018/02/2020|

 

  • ניהול קשרי הלקוחות בעסק שלכם, הוא המפתח להצלחה העסקית. על כן, מומלץ להשקיע משאבים רבים על מנת להעניק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, בעזרת המערכות המתקדמות ביותר.
  • מערכת CRM, היא מערכת שיכולה לרכז לכם את כל הנתונים אודות הלקוחות שלכם, ומאפשרת לכם לתת מענה מושלם לדרישות שלהם, אך יחד עם זאת ישנם יתרונות רבים נוספים למערכת.
  • המערכת מתאימה את עצמה אליכם, כך שאתם יכולים לנהל את העסק על פי העדפות העבודה והצרכים שלכם.

 

בתוך שגרת העבודה, וכמובן  שבתהליך הקמה של עסק חדש, אתם מתמודדים עם עומס משימות גדול במיוחד. כיום, בעידן בו הטכנולוגיה מאפשרת לנו להאציל סמכויות, אתם יכולים להתמודד בצורה הרבה יותר נוחה עם עומס עבודה, מבורך ככל שיהיה, בעסק שלכם. לא עוד פתקים ומחברות למשימות, אלא מערכות CRM מתוחכמות וחדישות, אשר יכולות לסייע לכם לנהל את קשרי הלקוחות בצורה מקצועית ומיומנת לאורך זמן. הרי בשורה התחתונה, אם הלקוחות בעסק שלכם לא יהיו מרוצים, אתם לא תצליחו להגיע ליעדים הרצויים. 

בדיוק מסיבה זו, מנהלים רבים שרוצים לבצע תהליכי עבודה בצורה עקבית, מטמיעים מערכת CRM בעסק. אך מהם היתרונות של מערכת זו ואיך אתם יכולים לנצל אותה לטובת ההצלחה שלכם? כל זאת בכתבה הבאה.

מערכת CRM – מנוע ליצירת קשרי לקוחות אפקטיביים

עולם העסקים השירותיים של ימינו מתבסס על שני עמודי תווך מרכזיים- האחד הוא הרצון להעניק שירות לקוחות נטול פגמים, לשביעות רצונם של הלקוחות, אל מול תחרות הולכת וגדלה. והשני, השימוש המסיבי שכולנו עושים בטכנולוגיות שונות, כדי להפוך את מתן השירות למקצועי ומהיר יותר. בתור מנהלי עסק, אתם שואפים כל העת לשלב בין שני האלמנטים הללו, ולהעניק ללקוחות שלכם את כל הסיבות הכי טובות להמשיך להשתמש בשירותי העסק.

לכן, אין זה מפליא לגלות כי עסקים קטנים רבים, רואים במערכות CRM כלי חיוני להצלחה העסקית. הטמעת מערכת CRM בעסק, עוד בחיתוליו, מאפשרת לכם ליצור קשרי עסקיים פוריים ומיטיבים לתקופה ארוכה, אל מול קהל הולך וגדל של לקוחות. 

מהם היתרונות של מערכת ה CRM?

אמנם השימוש המקורי של מערכת CRM לעסקים הוא בתור ספר טלפונים וכתובות. אך בשנים האחרונות למערכות אלו נוספו שדרוגים משמעותיים, אשר הופכים אותן למנועי מידע בעלי השפעה עצומה. בין היתרונות המשמעותיים של מערכת ה CRM, ניתן למנות את:

  1. צרכי העסק- לכל בעל עסק שיטות עבודה משלו, שירותים מיוחדים ומערכות יחסים שונות עם הלקוחות. על כן, הדרישה הכי חשובה שלכם ממערכת CRM היא התאמה מושלמת אליכם. למשל, אם מרבית העבודה שלכם מתנהלת בבית הלקוח, אתם רוצים נגישות ליומן פגישות, כולל התראות לנייד. כמו כן, תוכלו לנצל את אחסון הנתונים על גבי ענן מידע, לטובת נגישות בכל שעה. על כן, כאשר אתם בוחרים להטמיע מערכת CRM בעסק, אתם מקבלים התאמה מלאה ומושלמת לצרכי העסק.
  2. הטמעה מקצועית- על מנת להגיע למצב בו המערכת משרתת אתכם באופן מלא, אתם צריכים לעבור תהליך אפיון והטמעה. תהליך האפיון יציג לכם את צרכי הלקוחות בצורה כרונולוגית, החל משיחת ההיכרות ועד לשיחות שימור ושירות לקוחות קבועות, כך תבינו את דרישות הלקוח בבירור. תהליך הטמעה יעיל, הוא תהליך אשר מאפשר לכם לקבל את כל התוספות והשדרוגים שעונים על צרכי העסק לאורך הפעילות היום יומית.
  3. סדר מופתי- עסק מקצועי ומצליח, הוא עסק שעובד בצורה מחושבת ומסודרת. בין אם מדובר בחלוקה ברורה של דאשבורד (לוח המשימות) בתוך מערכת ה CRM, ובין עם על ידי שילוב של תוכנות לניהול פרויקטים. אתם רוצים לקבל תמונה אמינה, בזמן אמת של כל מה שמתרחש בעסק, וכך לדעת איך להתמודד עם אתגרים, או בעיות שצצות פתאום. מקבלי ההחלטות בעסק, יכולים להתבסס על המידע המוצג בתוך מערכת ה CRM דווקא כי מדובר במערכת מאוד ברורה ומסודרת, שמאפשרת לכם למפות נתונים, למשל כמו לקוחות שהפסיקו את התקשרותם, או לקוחות שלא שילמו את חובם בזמן. תגובה מהירה שלכם, למידע מהמערכת, יכולה לפתור את הבעיה במהירות.
  4. זמינות 24/7- מבחינתכם, כמנהלי עסק, שרוצים להוביל לעמידה ביעדים, זמינות היא יתרון מנצח. אם אתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם את הפתרונות או השירותים הנדרשים להם, גם בשעות לא שגרתיות, אתם עומדים בכל הציפיות שלהם. על כן, מערכת CRM, מבוססת על שירותי ענן מידע, ומאפשרת לכם נגישות גם מהמחשב במשרד, מהמחשב הנייד ואפילו מהטלפון הנייד, היא הפתרון האולטימטיבי לאנשי העסקים המודרניים. 
  5. עבודת צוות אידיאלית- השאיפה הטבעית של כל עסק קטן היא להרחיב את הפעילות שלו. ולכן, בשלבים מתקדמים יותר של העבודה, כאשר אתם שוכרים עובדים נוספים לעסק, אתם יכולים לאפשר להם לקבל גישה למערכת, ולהתעדכן. לצד זאת, מערכת ה CRM מקלה על מתן השירות גם אם יש תחלופת עובדים בחברה. אם כל המידע מוצג בפני העובדים שלכם, הם לא צריכים ללמוד אותו מכם בחפיפה ארוכה. לחילופין, ניתן להנחיל תרבות תיעוד ואז להנחות את העובדים החדשים להתעדכן דרך תיק הלקוח.
  6. ניהול עובדים- מלבד הלקוחות בחברה שלכם, אתם צריכים לנהל גם את צוות העובדים העתידי. וזו פעולה שנוח לבצע דרך מערכת ה CRM. במערכת ניתן לבצע מעקב אחרי תפוקות העובדים, שעות העבודה שלכם, ניתוח ביצועים ואפילו מעקב אחר שביעות רצונם של הלקוחות מהעובדים שלכם. כך, תוכלו להעריך באופן קבוע את יעילות העובדים, ולקבל את ההחלטות שהופכות את העסק שלכם למוצלח יותר. כמו כן, ניתן להגדיר חלוקת עבודה, וליצור לוח זמנים יומי, שבועי, חודשי ושנתי. קצב התקדמות המשימות החשובות בעסק שלכם, תלוי בחלוקת עבודה נכונה ומתאימה, ולשם כך אתם יכולים לנצל את מערכת ה CRM.

השקעה לטווח הארוך בעסק – היא השקעה שתניב תוצאות

מערכת CRM, היא מערכת שיכולה במהירות להפוך להיות נדבך מאוד משמעותי בעסק שלכם. מלבד ניהול הלקוחות והעובדים בעסק, אתם יכולים להרחיב את היריעה עוד יותר, על ידי התאמה של המערכת לאספקטים נוספים של פעילות העסק. ישנן מערכות שמאפשרות לכם להטמיע גם תוכנות לניהול קמפיינים דיגיטליים. כאשר מרבית העסקים מסתמכים על תנועת לקוחות מגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, אתם חייבים לתת מענה מקצועי ומהיר לתחום המדיה, על מנת להוות תחרות אמיתית בשוק. הוספת מערכת ניהול קמפיינים במערכת ה CRM, היא כלי אפקטיבי להרחבת קהל הלקוחות של העסק שלכם, ובהתאמה גם להגדיל את הרווחים לאורך הזמן. לצד הגידול בלקוחות, חיוני לתת מענה גם לפן התפעולי של העסק, על מנת לענות לצרכים המתרחבים של שילוח מוצרים ואספקתם ללקוחות. על כן, ניתן לשלב במערכת שלכם גם תוכנות ERP או תוכנות ניהול מלאי, על פי ההעדפות האישיות שלכם. 

אל תשכחו, מערכות העסק שלכם, צריכות לשרת אתכם, ולא אתם אותן. וזו בדיוק תפיסת העולם בתחום ה CRM. אתם אלו שמחליטים אילו תוכנות לשלב ומה הם הצרכים שלכם. ככל שתוכלו להוסיף יותר ממשקי עבודה לתוך מערכת ה CRM בעסק, כך תוכלו לרכז את כל המידע למקום אחד, ולמנוע טעויות שיעלו לכם בזמן, כסף ולקוחות.