התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

מערכת CRM ו-AI: השילוב המנצח של העידן החדש!

מערכת CRM ו-AI: השילוב המנצח של העידן החדש!

By |2019-04-07T16:05:01+03:0007/04/2019|
  • כמות המידע האדירה של נתונים המצטברים במערכות CRM מבוססות ענן ומובייל העצימה משמעותית את הערך המוסף של המערכות לארגונים.
  • העידן החדש מתאפיין בהרחבת השימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית (Artificial Intelligence), המסייע לנתח ביג דאטה לצורך חיזוי תהליכים ולימוד מגמות ודפוסי התנהגות ברזולוציה גבוהה.
  • השילוב המנצח של מערכות CRM ובינה מלאכותית מאפשר להנהלת הארגון להבין לעומק את התנהגות הלקוחות והצרכנים בצורה חכמה, לבצע התאמות לתהליכים ולמנף דרמטית את המכירות ושירות הלקוחות.

בינה מלאכותית (AI)- מה זה?

ההתקדמות הטכנולוגית והמעבר המואץ ל"ביג דאטה" מאפשרים כיום למערכות המחשוב לספק ערך מוסף הרבה יותר גדול מהפונקציות המסורתיות שלהם (המתבטאות בעיקר במבנה ואחסון מידע ונתונים). הערך המוסף מתבטא ביכולת של המערכות ללמוד, להבין, לנתח ולתקשר עם אנשים באופן המחקה את התנהגויות האדם האנושי.

למעשה בינה מלאכותית (AI) אוספת ומעבדת כמויות עצומות של נתונים, יכולה לקבל תובנות מהשפה הטבעית של בני אדם, לזהות ולחזות דפוסי התנהגות ולקבל "שיקול דעת" בחישוב סיכונים ופתרון בעיות.

מערכת CRM – כר פורה ליכולות ה-AI

מגמת פיתוח מערכות ה-CRM של העידן החדש בטכנולוגיית ענן ובהתאמה מלאה למובייל הובילה להרחבת כמויות המידע הנצברות במערכת באופן דרמטי.  יכולת העדכון מכל מקום בזמן אמת מאפשרת לאנשי מכירות, שיווק ושירות לקוחות לתעד תהליכים, פעולות, משימות, אירועים, כשלים והצלחות ברזולוציה גבוהה מאוד.

הנתונים העצומים שנקלטים במערכת יכולים לשמש כר פורה ליכולות החכמות של מערכות לבינה מלאכותית. אם עד כה ניהול מידע זה התמקד באיסוף, אחסון ושליפת נתונים במסגרת תהליכי המכירות, השיווק והתמיכה, הרי ש-Artificial Intelligence  מסייע לחלץ מידע חיוני מהנתונים, לחקור, לנתח ולייצר תובנות שהן סופר חיוניות לייעול התהליכים מול הלקוח , מקסום המכירות ושיפור שירות הלקוחות בפועל.

יתרונות שילוב AI ו-CRM

ניהול לקוחות מדויק יותר – Accurate customers management

שילוב של מערכת בינה מלאכותית עם מערכת   CRMמתקדמת יאפשר לכם להתנהל באופן יעיל ומדויק יותר מול הלקוחות ויעניק למנהלי המכירות, השיווק והשירות שלכם תובנות חכמות יותר לגבי צורת ההתקשרות האפקטיבית, סגנון המו"מ, תזמון התגובות וכדומה.

כשמדובר במערכות ניהול קשרי לקוחות חברתיות ((Social CRM, הערך המוסף יותר גבוה. שילוב AI במערכת המתקשרת לרשתות חברתיות דינמיות עמוסות בתכנים, ממנפת את היכולות לניתוח מידע חיוני, לחיזוי דפוסי התנהגות ולניהול חכם ביותר של פעולות, משימות ותהליכים מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

מכירות מותאמות התנהגות – Sales based on behavior

מערכת AI תעניק למנהלי השיווק והמכירות שלכם כלים חכמים למינוף יכולות מכירה המבוססות על התאמה למאפיינים והתנהגות, אשר יסייעו בביצוע תהליכי מכירות למגוון הלקוחות השונים. הבינה המלאכותית בשילוב ה CRM- יאפשרו ניתוח המידע ההיסטורי, לימוד מגמות ייחודיות והתאמת טקטיקת המכירות האפקטיבית ללקוח הספציפי.

למעשה, שילוב המערכות ילמד את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות השונים בתהליכי המכירה וידע להתאימם לתרחישי מכירות חדשים תוך מקסום הפוטנציאל לניהול התקשרות אפקטיבי המגביר את סיכויי הסגירה.

פיתוח יישומים מתקדמים נדרשים –Developing needed applications

ניתוח הנתונים החכם של מערכת הבינה המלאכותית בשילוב CRM יאפשר פיתוח אפליקציות חכמות נדרשות. היכולת להבין את התנהגות הלקוחות והמשתמשים, תעניק לכם לא רק המלצה על יישומים נדרשים למינוף האפקטיביות , כי אם גם על שדרוג ממשקים ליותר אינטואיטיביים וקלים לשימוש מצד המשתמשים לצורך שיפור דרמטי של חוויית הקניה או השירות מצד הלקוחות.

חשוב לציין, שבתי תוכנה, העסוקים בפיתוח תוכנה, לא תמיד יודעים לכוון נכון לצרכים האמיתיים של הלקוח מבחינת תפיסתם את המערכת. להסתייעות ב-AI ,במקרים אלו, אין כמעט תחליף כשמעוניינים להגיע לתוצאות מצוינות.

חיזוק אמון וביטחון – Confidence strengthening

שימוש בטכנולוגיות ביומטריות מבוססות בינה מלאכותית  (Artificial Intelligence) כדוגמת זיהוי פנים תחזק מאוד את אמון הצרכנים במותגים ובארגון שלכם. ערך מוסף זה נובע מהעובדה שמסירת המוצרים או השירותים ללקוחות מבטיחה הגנה מקיפה על נתונים רגישים.

שיפור שביעות רצון – Satisfaction improvement

מינוף חוויית הלקוחות באמצעות אופטימיזציה של כלל התהליכים מול הלקוח גם במכירות, בשיווק ובתמיכה באמצעות בינה מלאכותית, ישפר משמעותית את שביעות רצון הלקוחות (אחד הדברים החשובים ביותר לארגונים בעידן החדש). ה-AI יאפשר לכם לנהל בצורה טקטית נבונה את תהליכי המכירה מול הלקוחות בהצעת המוצר הנכון, בהקשר הנכון ובתזמון הנכון.

שיפור החוויה יתרום רבות לשימור נאמנות לאורך זמן, למכירות עומק נוספות באמצעות אפ-סיילס וקרוס-סיילס ויתבטא בשורה התחתונה בגידול בהכנסות.

ייעול דרמטי של תהליכי שירות –processes effectiveness Service

ערך חשוב נוסף הוא ייעול משמעותי של תהליכי שירות הלקוחות. השילוב של בינה מלאכותית ומערכת ניהול קשרי לקוחות מתקדמת המבוססת ענן ומובייל, תאפשר לנתח תהליכי שירות ברזולוציה גבוהה, ללמוד על הצלחות וכשלים, לבצע אופטימיזציה לפעולות ומשימות ולכוון למצוינות בשירות.

אופטימיזציית קמפיינים – Campaign optimization

ה-AI יתרום להנהלת הארגון גם בהיבט השיווקי במיוחד בכל הקשור לקמפיינים בשיווק ישיר. יכולות ניתוח המידע הגבוהות שלו יוכלו להשפיע מאוד על שיפור קמפיינים בשלל פקטורים כמו: מיקוד קהלי מטרה, הנעות לפעולה, קריאטיב חכם וכדומה

מערכת CRM עם AI מובנה – זה כבר כאן!

חלק מבתי תוכנה הפועלים המתמחים בניהול קשרי לקוחות שהבינו את המציאות החדשה בכל הקשור לשימוש ב-AI, נערכו בשנים האחרונות להתפתחות מגמה זו. מערכות אלו מוצעות ללקוחות עם רכיבי AI מובנים, אשר משדרגים את המערכת והופכים ותה להרבה יותר חכמה ואפקטיבית בשלל היבטים בתחומי המכירות, השיווק והשירות.

מערכות אלו יספקו מענה מעולה ללקוחות העידן החדש המתאפיינים בתחכום רב, בדרישות יתר בהשוואה לעבר ובנגישות רבה למידע באמצעות האינטרנט והמובייל..

צור קשר

Skyz מעניקה לכם ידע חדשני וכלים מתקדמים לניהול לקוחות

צרו קשר למידע נוסף על המאמר ולקבלת 30 ימי התנסות במערכת Skyz CRM ללא התחייבות
צור קשר