התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il

מתקדמים ל-Cross Channel Marketing

מתקדמים ל-Cross Channel Marketing

By |2019-08-18T21:04:29+03:0018/08/2019|
  • Cross Channel Marketing ובתרגום לעברית שיווק חוצה ערוצים הינה שיטת שיווק חדשנית מותאמת לעידן החדש המשלבת בין ערוצי השיווק השונים uמסייעת ללקוחות שלכם להתקדם בצורה אפקטיבית משלב לשלב.
  • בעידן בו הלקוחות מופצצים במידע פרסומי, הבנת המסר השיווקי שלך וקבלת ההחלטות בעקבות כך היא קריטית. זה דורש שתהיו עם הפרסום במקום הנכון, בזמן הנכון כמו גם כיצד הלקוחות מעוניינים לקבל את המידע.
  • יישום השיטה יצריך מכם, קודם כל, לאחד את הנתונים שלכם, להגדיר את חתכי הלקוחות שלכם, להשתמש בתוכן חכם על מנת לייצר מסרים ברורים באינטראקציות עם לקוחות, לנתח, לקבל תובנות ולהשתפר – רצוי מאוד להשתמש ב-CRM מתקדם.

מה זה Cross-Channel-Marketing?

בהשוואה לשיווק רב ערוצי שחברות מבצעות כשכל ערוץ עומד בפני עצמו בצורה עצמאית, Cross Channel Marketing  (שיווק חוצה ערוצים) פועל בצורה משולבת והרמונית תוך העברת מסר שיווקי מתואם המועבר בכל מדיה שהלקוח הפוטנציאלי נחשף אליה בזמן נתון.

למעשה בשיווק חוצה ערוצים, מסר שיווקי מתואם ומובנה מועבר ללקוח במקום הנכון לו, בזמן הנכון לו, ובצורה הנכונה לו לקבל את המידע, על מנת לקדם אותו בשלבי העסקה.

להלן דוגמא:

אם לחברה ספציפית יש פתרון טכנולוגי (הפותר בעיה לארגונים)  והיא משווקת אותו באמצעות שיווק רב ערוצי עצמאי, אזי כל מהלך שיווקי יתבצע בנפרד: מודעות פרסום עם מסר שיווקי של הפתרון, שליחת מיילים עם כותרת נושא נבחרת, כתיבת בלוג לחיזוק ה-awareness הכללי לפתרון.

לעומת זאת, אם החברה תשווק את אותו הפתרון באמצעות שיווק חוצה ערוצים, החשיפה תהיה משולבת והרמונית לחיזוק המסר: כתיבת המאמר תציג את היתרונות של הפתרון למניעת בעיות בארגון. באופן משלוב, ישלח דיוור מיילים שיציג דוגמא של לקוח שרכש את הפתרון אשר מנע לו בעיה בארגון וחסך לו כסף. בנוסף, לחיזוק העברת המסר, יפומפמו מודעות במדיה הדיגיטלית על קץ לבעיות ע"י אותו פתרון אפקטיבי.

השילוב ההמתואם והמובנה של המסרים בזמנים השונים, יסייע בחיזוק הביטחון של הלקוח וימנף את ההתקדמות שלו לקראת סגירת העסקה.

מהם היתרונות של Cross-Channel-Marketing?

הבלטת מסרים משמעותית

בעידן בו תיבות המייל שלנו מפוצצות בהודעות, חיוני מאוד לבצע מהלכי שיווק, המערבים דיוור דיגיטלי שיבלוט ויקפוץ ללקוחות הפוטנציאליים מכל שאר הדואר הנכנס. פה נכנסת לתמונה שיטת השיווק החוצה ערוצים, המייצרת מסרי מודעות מובנים במקומות הנכונים ובזמנים הנכונים (אם זה ברשתות חברתיות, ע"י פרסום באינטרנט או באמצעות בלוגים מעניינים). מסרי המעטפת יבליטו משמעותית את המסר בדואר האלקטרוני ויעצימו את האפקט.

החזר השקעה גבוה

לעומת שיווק רב ערוצי עצמאי, בה כל מהלך שיווקי נמדד לכשעצמו (לייקים ברשתות חברתיות, לידים מהאי-בלסט, צפיות בבלוג, התעניינות במודעות), ב-Cross-Channel   Marketing , ניתן לבצע מיפוי של נקודות המגע בין כל המהלכים, לנתח אותם, לקבל תובנות ולהתייעל משמעותית. תהליך זה מייצר מדד החזר השקעה חיובי גבוה במיוחד.

שיפור חוויית לקוח

העברת המסר המובנית והנכונה בזמן המתאים מסייעת רבות לשיפור חוויית הלקוח הפוטנציאלי. לחוויית לקוח טובה ישנה השפעה רבה על נאמנות אותו לקוח לאחר רכישת המוצר, השירות או הפתרון וזה חיוני מאוד ליציבות ולצמיחת הארגון בטווח הארוך.

איך תיישמו את זה בארגון?

להלן טיפים שיסייעו לכם  ליישם בצורה אפקטיבית את ה-Cross-Channel-Marketing:

התקדמו למסד נתונים אחד ב-CRM

המהלך הראשון המתבקש הוא להתקדם לעבודה עם דטה בייס אחד רצוי באמצעות תוכנה מתקדמת לניהול קשרי לקוחות. מהלך זה יאפשר לכם לעקוב בצורה מדויקת אחרי נקודות מגע באמצעי המדיה העובדים במשולב וינהל נכון יותר את שיווק חוצה המדיות.

הגדירו בצורה ברורה את חתכי הלקוחות שלכם

הבהירו והגדירו לעצמיכם בצורה ברורה את חתכי הלקוחות שלכם. מערכת CRM מתקדמת תוכל לסייע לכם לבצע זאת ברזולוציה גבוהה. הגדרה זו תאפשר לכם לתעדף פלחי לקוחות מסוימים ולייצר עבורם תוכן נכון שיניב תוצאות אפקטיביות במיוחד.

השתמשו בתוכן שיווקי חכם על מנת לייצר מסרים ברורים

השלב הבא הוא שימוש בתוכן חכם הנגזר מהניסיון המתועד במערכת ניהול קשרי לקוחות של התנהגויות ומאפייני הלקוחות. היכולת להבין מה קרה בתהליכי השיווק והמכירה השונים יאפשרו לכם להתאים תוכן נכון וחכם ברמת חתכים ועל פי התאמה לסוג המדיה לצורך מינוף משמעותי של התוצאות.

תזמנו בצורה אופטימלית אינטראקציות עם הלקוחות

תזמוני הפרסומים , הדוורים והמהלכים השיווקיים ככלל הם קריטיים ליצירת אימפקט אפקטיבי. גם במקרה זה, מערכת CRM תסייע לכם בגדול באמצעות מערכת האוטומציה החכמה שלה והאפשרות לשליחת תזכורות..

נתחו, קבלו תובנות התייעלו והשתפרו – רצוי עם CRM

אחד מהיתרונות הגדולים של Cross Channel Marketing עבורכם, כאשר יש לכם בארגון מערכת CRM מתקדמת, הוא היכולת לנתח את המהלכים המשולבים בנקודות המגע ובכלל, לקבל תובנות, לבצע אופטימיזציה למהלכים הבאים ולשפר את התוצאות לעין ערוך.

צור קשר

Skyz מעניקה לכם ידע חדשני וכלים מתקדמים לניהול לקוחות

צרו קשר למידע נוסף על המאמר ולקבלת 30 ימי התנסות במערכת Skyz CRM ללא התחייבות
צור קשר